سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوثر هدایت

 

درهفته منابع طبیعی و روز درختکاری، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامیظهر امروز (سه شنبه) دو اصله نهال غرس کردند.
رهبر انقلاب اسلامی سپس در سخنانی،گیاه و درخت را برای هر کشور و مجموعه بشری مایه برکت و آبادانی خواندند و با اشارهبه سفارش اسلام به کاشت و نگهداری درختان و همچنین جلوگیری از قطع آن، خاطرنشانکردند: گلایه ای که از مسئولان مرتبط با موضوع درخت و درختکاری وجود دارد، این استکه گاهی صدها درخت در جاهایی که نباید قطع بشوند، قطع می شوند.
ایشان افزودند: علاوه بر غصب زمین های اطراف شهرها و آبادی ها و از بین رفتن پوشش گیاهی توسط برخیافراد سودجو که سبزی این مناطق را به سیمان و ساختمان های بلند مرتبه تبدیل میکنند، مجموعه ی جنگل های کشور نیز در معرض تهدید قرار دارد.
حضرت آیت الله خامنهای با تأکید بر ضرورت شکل گیری عزم و اداره راسخ برای جلوگیری از تصرف غیر قانونیمناطق اطراف شهرهای بزرگ تصریح کردند: از بین رفتن محیط سبز اطراف شهرها‌، بخصوصجنگل ها، مشکلات متعدد بشری را بدنبال دارد که همه مسئولین مرتبط با موضوع در دولت،مجلس، قوه قضائیه و شهرداری ها باید برای جلوگیری از پیشرفت این حرکت غلط، اقدامجدی بعمل آورند.
در این مراسم، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان حفاظت از محیطزیست، و همچنین شهردار و استاندار تهران حضور داشتند.


[ چهارشنبه 91/12/16 ] [ 9:51 صبح ] [ کانون جوانان ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ
لینک دوستان
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 128377