سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوثر هدایت
-
بیانات رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان12/8/88:

در آستانه سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی انجام شد، رهبر انقلاب اسلامی، لازمه مبارزه صحیح، منطقی، معقول و در عین حال قاطع را چند پیش نیاز دانستند و افزودند: انگیزه برخاسته از ایمان یکی از لوازم این مبارزه است، زیرا نمی توان ملتی را با دستور وادار به ایستادگی در صحنه های دشوار کرد.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: به برکت تجربه متراکم سی ساله، نسل جوان امروز، از آنچنان انگیزه ایمانی برخوردار است که اگر از انگیزه جوانان اول انقلاب بیشتر نباشد، کمتر نیست.
ایشان با تأکید بر اینکه باید حساب اندک انقلابیون فرسوده و پشیمان از مبارزه را از توده ملت و جوانان جدا کرد، افزودند: اگر امروز حادثه ای همچون جنگ تحمیلی در کشور اتفاق افتد، هجوم داوطلبانه جوانان برای مقابله با دشمن به مراتب بیشتر از سالهای 59 و 60 خواهد بود.
رهبر انقلاب اسلامی دومین پیش نیاز مبارزه صحیح، منطقی و قاطع را بصیرت دانستند و خاطرنشان کردند: علت تأکیدهای مکرر اخیر بر مسئله بصیرت، شرایط کنونی دنیا و موقعیت استثنایی و ممتاز ایران است زیرا در این شرایط، هرگونه حرکت عمومی، به یک بصیرت عمومی نیاز دارد.
حضرت آیت الله خامنه ای بصیرت نسل جوان کنونی را نیز بسیار بیشتر از جوانان اول انقلاب و بعد از آن دانستند و افزودند: برای مبارزه با استکبار، مهمترین مسئله، شناخت استکبار است.
ایشان تأکید کردند: استکبار یعنی قدرت، یا قدرتهایی که با امکانات مالی، نظامی و تبلیغاتی خود، در امور داخلی دیگر کشورها و ملتها، دخالت مالکانه می کنند.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به عملکرد دولت امریکا در کشورهای مختلف دنیا به ویژه کشورهای اسلامی، این دولت را یک مستکبر به معنای واقعی دانستند و افزودند: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و آشکار شدن قدرت ملت ایران در برچیدن نظام پادشاهی فاسد و وابسته، دولت امریکا بجای عذرخواهی از ملت ایران و جبران ضربه ها و خساراتی که به این ملت زده بود، و حل مسائل، از همان روزهای اول انقلاب اسلامی به طراحی توطئه بر ضد ملت ایران و نظام اسلامی پرداخت و سفارت امریکا در تهران به مرکز جاسوسی و توطئه برضد ایران تبدیل شد.


[ سه شنبه 88/8/12 ] [ 5:29 عصر ] [ کانون جوانان ]
درباره وبلاگ
لینک دوستان
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 128112