سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوثر هدایت

 سلام بر پیشوای پاسداران، الهام بخش عزّت و افتخار، حضرت حسین ابن علی که با فدا کردن جان، عشق و ایثار را معنا کرد؛ سلام بر لاله‏های بوستان محمّدی و شکوفه‏های وصال عشق الهی؛ سلام بر شما سپاهیان پاسدار، فرزندان دردمند روح خدا خمینی؛ سلام بر شما حماسه‏سازان عاشورایی سال‏های رزم و جنگ؛ سلام بر شهیدان پاک‏دل و بلند همت که هم‏رمز شما دلیر مردان و سبز قامتان بودند و میدان‏های نبرد هشت سال دفاع مقدس را با عطرخون خود عطرآگین ساختند.

وظیفه پاسداری از دین و خلق خدا، رسالت بزرگی است. برای همین است که امام حسین علیه‏السلام آن بزرگ پاسدار الهی، برای دفاع از کیان اسلام، مرگ سرخ را به زندگی ننگین ترجیح داد. پاسدار، واژه‏ای است که در فرهنگ انقلاب اسلامی، حکایت از روحیه شجاعت، شهامت، فداکاری و از خودگذشتگی دارد. در این فرهنگ، پاسدار حقیقی می‏کوشد، تا سرحدتوان جلوه گر صفات والای حسینی باشد. پاسدار فریاد هیهات من الذّله آن حضرت را روبه‏روی خویش قرار می‏دهد و عملاً از هرگونه ذلّت و خواری در برابر دشمن می‏پرهیزد. امروز پاسداران انقلاب اسلامی با الگوگیری از آن مولای گرامی، می‏کوشند از دست آورده‏های انقلاب اسلامی ایران، پاسداری کنند.

امام حسین علیه‏السلام پاسدار واقعی:امام حسین علیه‏السلام پیشوای بزرگ رهروان راه حق و اسطوره جاودانه پاسداری از حرمت دین خدا و حریم مسلمانان است. مگرنه این‏که جهاد همان دفاع در برابر متجاوزان و پاسداری از حرمت دین خداست. امام حسین علیه‏السلام به درستی می‏دانست که عاقبت مبارزه با لشگریان یزید، شهادت است و با این آگاهی «مرگ سرخ» را برگزید تا عاشقانش را به جوشش، و کالبد فشرده زمان را به طپش درآورد و خون گرم و هستی بخش عشق و جهاد را در رگ‏های پیروان واقعی خود جاری سازد. اینک پاسداران سپاه انقلاب اسلامی، می‏کوشند تا با اسوه قرار دادن آن امام آزاده، رهرو راه او باشند.


[ چهارشنبه 90/1/31 ] [ 9:42 صبح ] [ کانون جوانان ]
   1   2   3   4   5      >
درباره وبلاگ
لینک دوستان
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 128208