سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوثر هدایت

در آینده‏ى نزدیک، باز مسئله‏ى انتخابات مطرح است. حضور مردم در انتخابات یکى از همان نمایشهاى عزم راسخ و قدرت و تصمیم ملت ایران است. همیشه سعى کرده‏اند انتخاباتهاى ما را کم‏فروغ کنند تا مردم اطراف عرصه‏ى انتخابات را خالى بگذارند، به صندوقهاى رأى اعتنائى نکنند. دشمن همیشه این را خواسته است و مردم عزیز ما، آن طورى که من نگاه میکنم به تاریخ مجلس شوراى اسلامى و انتخاباتها، مى‏بینم درست نقطه‏ى مقابل آنچه که دشمن میخواسته است، عمل کرده‏اند.
اجتماع مردم، توجه مردم، احساس مسئولیت مردم در هر انتخاباتى از انتخابات گذشته بهتر و بیشتر بوده است. این را تقریباً در همه‏ى انتخاباتهاى ما میشود نمونه و نشانش را یافت. و امیدواریم در همین انتخابات آینده هم همینجور باشد. همه‏ى مردم از همه‏ى قشرها در این مسئولیت بزرگ شرکت کنند و در این میدان رقابت که یک عرصه‏ى رقابت مثبت است - رقابت انتخاباتى، جزو رقابتهاى مثبت و داراى فایده و نفع است براى مردم؛ میدان رقابت انتخاباتى است - از بداخلاقیهاى انتخاباتى باید بشدت پرهیز کنند؛ بدگویى کردن، اهانت کردن، تهمت زدن، براى عزیز کردن خود و یا نامزد مورد نظر خود، دیگران را و رقبا را در چشم مردم خوار کردن، اینها راهها و روشهاى صحیح و اسلامى نیست. رقابت باید باشد؛ رقابت مثبت و پرشور، اما با رعایت موازین اخلاقى.
امیدواریم که خداوند متعال در این انتخابات هم به ملت ایران این توفیق را عطا کند که بتوانند آن وظیفه‏ى بزرگ خود را انجام بدهند و امیدوارم خداوند متعال روزبه‏روز بر عزت ملت ایران بیفزاید و شما مردم عزیز را از موهبت خود و از تفضلات خود برخوردار کند.


[ چهارشنبه 90/10/14 ] [ 10:5 صبح ] [ کانون جوانان ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ
لینک دوستان
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 128471