سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کوثر هدایت

رهبر معظم انقلاب ،‌ مردم را به دقت و حساسیت در انتخاب نامزدها فراخواندند و تأکید کردند در این زمینه یا انسان خودش باید تحقیق کرده و افراد شایسته را انتخاب کند و یا از نظرات افرادی که بین انسان و خدا حجت ایجاد می کنند استفاده کند.

**اظهار امیدواری برای تشکیل مجلسی در شان نظام اسلامی با حضور پر شور مردم

رهبر انقلاب اسلامی اظهار امیدواری کردند با لطف خداوند و حضور پرشور مردم و انتخاب درست آنان، مجلسی در شأن نظام اسلامی تشکیل شود.

** انتخابات این دوره مجلس برای ملت های اسلامی نیز مهم است

حضرت آیت الله خامنه ای، انتخابات این دوره از مجلس شورای اسلامی را برای ملتهای اسلامی نیز مهم و تأثیرگذار خواندند و افزودند: به همین دلیل است که دستگاههای خبیث استکبار اعم از امریکا، انگلیس ، صهیونیستها و دیگران تلاش دارند تا این انتخابات را مخدوش و برای ملتهای دیگر مأیوس کننده جلوه دهند.

** ملت ایران پیشکسوت دیگر ملت هاست

ایشان تأکید کردند: ملت ایران در زمینه انتخابات و انقلابی بودن، پیشکسوت ملتها است و قطعاً نگاه ملتهای دیگر ، به این انتخابات دوخته شده است.

رهبر انقلاب اسلامی هم چنین در واکاوی "بصیرت" و "صبر" فرمودند بصیرت یعنی گم نکردن راه و هدف و گرفتار بیراهه ها نشدن و صبر هم به معنای ایستادگی قاطعانه نسلهای پی در پی در مسیر است و هنر انقلاب اسلامی این بوده که مردم در مدت بیش از 30 سال ، این دو عامل را حفظ کرده اند.

ایشان افزودند تلاش گسترده جبهه استکبار به سردمداری امریکا و صهیونیستها برای تضعیف این دو عامل بوده و اگر آنها از هم جدا می شدند، قطعاً، موفقیتهای نظام اسلامی دچار اختلال می شد.

رهبر معظم انقلاب افزودند :‌ اگر مسئولان و مدیران نظام مصمم بوده اما مردم در صحنه نبودند، کارها پیش نمی رفت، همانگونه که اگر مسئولان و مدیران نظام دچار تردید می شدند، این موضوع در فهم و درک و تصمیم گیری آنان در مقابل لشکر کفر و ضلالت، تأثیرگذار بود و نظام دچار اختلال می شد و به دنبال آن نیز مردم از صحنه خارج رهبر انقلاب اسلامی، در می شدند.


[ سه شنبه 90/10/20 ] [ 9:31 صبح ] [ کانون جوانان ]
<      1   2   3   4   5   >>   >
درباره وبلاگ
لینک دوستان
موضوعات وب
امکانات وب
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 28
کل بازدیدها: 128469